比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

26.1.10

.aVAtaR受難記.


.好怕入戲院.
.見咁多人讚好睇就同XX去睇.
.揀左ISQUARE既IMAX睇3D版.
.開場唔夠十分鐘.
.頭暈.
.隔多一陣.
.頭痛+反胃.
.唔夠半個鐘.
.標出場嘔.

(((((好痛苦)))))

.XX見我咁係咁叫走.
.但我又唔想掃佢慶.
.隔離D人又睇到好緊張.
.我又唔想成日出出入入阻住人.
.屈響個位度.
.坐又唔係.屈住個身又唔係.
.又暈又想嘔.
.三個鐘內不停望鐘.

.前後隔離D大叔大嬸阿婆五六七十歲都無事.
.羞家.

.好辛苦.好折磨.
.名副其實貼$買難受.
.我唔敢.以後都唔敢再睇3D戲.
.實在受唔住.


3 Comments:

At 17:59, Blogger Oolong said...

poor u....

 
At 09:37, Blogger Fairy said...

你第一次睇3d嗎? 之前咁多3d animation都無試過?

睇到嘔..有d驚丫

 
At 11:04, Blogger Kriz said...

好似除左disney.無睇過其他.DISNEY果次入去無耐已經要除眼鏡.我以為咁岩得咁橋.無唸過自己唔睇得3D.

 

發佈留言

<< Home