比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

23.1.11

.愈老愈可愛.

.已經七歲有多既比奧.
.愈老愈痴身.

.尤其比比.
.痴身得嚇人.
.行步跟步.
.成日扭抱.
.比比又係佢.
.奧奧又係佢.
.睩睩又係佢.
.卜卜又係佢.
.唔係叫佢又即刻埋黎攝位擋住細佬妹.
.訓覺唔係訓響我個頭就訓響我同XX中間.
.又奀又瘦訓既位仲多過我.
.我就黎無位訓啦.

.細佬妹訓邊佢又要去掙.
.唔係要痴人就要去霸位.
.全日都好忙.
.有時令到我同xx都覺得佢有點煩.

.但一望到你擺呢個BB樣.
.我又冧晒.


.奧奧又係愈老愈痴身.
.晚晚都要分我三分二枕頭.
.你咁細粒就咪霸咁多位啦.
.呢排凍凍地.
.仲要攝對腳落我塊面取暖.
.我得返個角訓仲要UN住我塊面.
.訓得好辛苦呀.

.呢呢呢.
.又係呢D無知樣搞到我唔捨得唔分大半枕頭俾佢.

.兩個都愈老愈可愛.




2 Comments:

At 21:29, Blogger 菲菲 said...

一次過出咁多post既,乖!寫多d啦!^^ 都係最鍾意奧奧!^^

 
At 17:29, Anonymous 匿名 said...

真愛旅舍視頻聊天室
真愛旅舍視頻聊天室
酒色網
一一成人電影網
青色波波首頁
成人人妻小說
有色成人網
成人黃色三級片電影
色妹妹電影院
色姐姐綜合網
歐美成人影院
色小姐成人影院
色人間成人影院
淫色閣成人影院快播
成人255影院
AV王國影院
77av影院網
我的成人影院
八國聯軍成人影院
台灣18成人影院
色姐姐愛色網
色姐妹綜合網
去擼吧成人社區
亞洲成人情色綜合在線
深愛激情網
成人超碰偷拍視頻
成人色娛樂網站
MMxxx成人影院
快播36情色資源
天天色區
0401金瓶梅影音視訊聊天室
0401金瓶梅影音視訊聊天室
美女視頻聊天交友
免費色視訊視頻
奇摩女孩視訊聊天網
成人視頻直播聊天室
免費AV網站
momo520視訊美女
色情視訊
金瓶梅視訊聊天室
魯大媽成人色情視頻
85街-午夜性愛講堂視頻講座
熱舞視頻表演聊天室
美女視訊
午夜聊天視頻
免費視訊
美女主播熱舞視頻
MODEL104影音交友網
同城交友網絡聊天室
同城交友異性聊天室
免費成人視頻在線
多人視頻交友聊天室
色情視頻在線視頻
國外視頻交友聊天室
狠狠魯在線視頻
寂寞同城交友聊天室
夏娃視訊聊天網
後宮視訊網站
104meme影音視訊聊天室
金瓶梅視訊聊天室
視訊美女聊天交友
蘋果視頻社區聊天室

 

發佈留言

<< Home