比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

10.2.06

$160=45分鐘

為o左可以訓多45分鐘.好豪地前一晚CALL定的士返工.雖然有折.但一路坐一路後悔.百六個大洋.差唔多夠買三包貓沙呢.
Image hosting by Photobucket

今晚同朋友仔去睇春田花花.(((嘩)))).真係無得頂.除左詹瑞文同鄭基基外.其餘時間用o黎催眠一流.一路睇一路放蚊.邊個得罪我.我一定極力推介俾佢睇.

今日開始轉沙.奧奧第一個開齋.見佢傻下傻下係咁響茅房入面轉圈.轉到我頭都暈先開個細o既.枉我仲爬響地咁耐想睇佢開大.

奧奧出o黎無耐.比比亦唔執輸走去開細.撥沙果陣仲彈左粒沙落我個嘴度.好彩我無擘大口唧.=.="

0 Comments:

發佈留言

<< Home