比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

28.3.06

重傷...

近期嚴重出血.

首先係俾奧奧廢o左武功o既貓御廁
















再o黎.話過絕對唔會考慮買o既電飯煲型烘毛機.二號情婦.都是你害的!!!o黎梗仲要買過個細籠FOR呢個電飯煲用.
















跟住係恨o左好耐o既兇器清身雞.呢樣o既罪魁禍首係三號情婦.

















仲有唔見得光既私伙野Image hosting by Photobucket

家下個心赤赤痛潻.快d返工就好o勒!俾四幅牆困住.咁就唔洗失血致死!

為o左個電飯煲型烘毛機.奧奧既受難日延至今日.春虫虫唔晒o既佢.見我響度大洗貓奴茅房已經心知不妙想搵"訂"匿.傻妹o黎o既.咁都俾你走得甩我又點做你娘親呢.

Image hosting by Photobucket

唔夠訓加年紀大.幫奧奧沖完踎低起身見頭暈.仲要俾xx激一激.令比比今日行大運唔洗白白豬住.俾你開心住一日咁大把先.但係搞到要放光頭太飛機.真係巧對唔住吖.明天一起去血拼吧.

人出血我出血.人地出血就有錢收.一號情婦.你果一仆就抵啦.唔洗做就穩袋幾千個大洋.o黎梗工傷又有得賠.唉.調轉吖不如.大字型撻響度又點話.

3 Comments:

At 15:50, Blogger 菲菲 said...

非常同意.........
你真係寫得非常生鬼, 我隔日就入黎碌碌, 每次都笑到肚痛.....kakaka....

 
At 14:14, Blogger Snowball said...

我想問電飯煲型烘毛機好掂喎, 好好玩禁樣, 點用架 ? 跟住部兇器清身雞, 好唔好用呀 ? 我都想買一部

 
At 09:33, Blogger Kriz said...

老師大人&菲葆媽.

咩播.人家只係打個事實出黎之嘛.唔做兇奴.我想去做殺手隊林阿公d大粒佬先.再做貓奴或者貓貓多d.XDDD

.~.~.~.~.

SNOWBALL.
查實個電飯煲我未用真.因為我無買到個烘箱.個烘箱訂過黎淨係運費都貴過個烘箱本身個價錢.同埋果類烘箱響香港做個新都唔係貴.個電飯煲係自動衡溫.有得較時間制同溫度.時間一到會好似焗爐咁叮一聲.

朋友仔教我用籠搵布圍淨個籠頂放個電飯煲上籠頂已經OK.不過我個籠太大我又圍得唔好.走風走得好勁.朋友仔用一粒鐘唔洗可以叮乾一隻貓.我用兩粒鐘都叮唔乾奧奧.不過呢個電飯煲最大好處係一D都唔大聲兼有暖風出.

今日/聽日一定會沖埋比比.佢已經行左成個禮拜大運.今次實走唔甩.到時會SEND相過你睇.

至於部兇器清身雞嘛.um.....覺得點都有少少用既.我擺貓御廁隔離.覺得少左毛周圍飛.就算無心理上都催眠自己話有啦.買啦買啦.呢D係貓奴必備架!XP

 

發佈留言

<< Home