比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

14.11.06

半夜三更...

周身骨痛訓唔著.四隻小鬼又齊齊起身陪我.
想冧史人咩.
比比.好精靈喎.
呢排極度痴身既奧奧豬.用左眼粉.
淚水如泉湧既情況無晒.依家成日眼仔碌碌.

懶到出汁既卜卜.快D郁動下啦.

碌碌今日進入冬眠狀態.下晝同我訓左個長晏覺.

夜晚無執輸又要出黎趁虛.又捱唔住眼訓.


日日夜夜不停斷背.你地係咪當我透明架.

又黎LAM LAM利.

究竟碌碌個屁股仔有咩咁好味呢!?



5 Comments:

At 18:13, Blogger Ah duck said...

碌碌又食得又訓得,真係好^_^
不過佢個pet pet有D咩咁值得卜卜咁好奇呢,我都想知@_@

 
At 14:42, Blogger 菲菲 said...

菲菲又好似碌碌咁成日lam 葆葆 patpat 呀, 點解呀? 乜好好味架咩 =.="

 
At 13:17, Blogger Carol said...

真係lam lam咀喎...

Remy又係成日幫其他R lam patpat, 真肉酸....

 
At 14:14, Blogger Kriz said...

嘩...稀客...學老屍咒樂先...
(((音樂..起)))
歡迎666666666666R.......媽媽....


我響度唸..可能C眼有分泌..D分泌佢地覺得好好味..尤其係碌碌果D..所以比比同卜卜成日LAM到停唔到口...菲菲.REMY同比卜D口味都好特別...XDDD..

 
At 14:35, Blogger Momosa said...

碌碌個樣簡直冧屎人...玩得+食得+瞓得...
真係要偷番屋企玩幾日呀...(梗係要偷埋奧奧...)

 

發佈留言

<< Home