比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

16.4.07

我又夢遊了(PART I)...

唔敢再響酒店食夢遊藥.唸住響屋企無有怕.貓展前一晚如常咁訓唔到.驚唔知醒.晨咁早食定夢遊藥.最終都拖到三點幾先去訓.

到貓展當日朝早.收到亞乙來電.

乙:你訓醒未丫?
我:(懶醒地)神咁早醒左啦......
亞乙與我對話了好幾分鐘.內容唔係好記得.後黎我唔知做梗咩.我發現自己拎住個電話但收左線.再打返俾亞乙.佢又無事一樣咁繼續同我對話.內容都係唔記得.

隔左一陣.亞甲來電.
甲:你知唔知你頭先咩咩咩同咩咩咩?
我:咩咩咩呀!?!
甲:你咩咩咩咩咩呀?
我:(O咀)吓.係咩!?!!?!
甲:咁佢咩唔咩你咩咩咩咩咩?
我:(好冷靜)肯定咩咩咩咩啦.因為我當時咩咩咩咩咩咩嘛.

之後一輪喪笑.真失策!點解會步甲乙丙果三個傻婆後塵!仍能守住不敗之身的阿戊.你千祈唔好失守啊!!!

呢排記性超差耶.都是夢遊藥害我的!!!

0 Comments:

發佈留言

<< Home