比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

5.11.07

痴(孖)根根...

.無啦啦由call 420TPE/ICN變左BKK/KHI.飛KHI已經10個嬲.返到去發現同個思覺失調人飛要加多個零.100個嬲.

叫得思覺失調人.顧名思義更有係D思覺失調既病徵.
1.成日聽到有人叫佢個名.
2.幻想一D無可能發生既事話係自己既經歷.
3.好鍾意呆呆咁望住人地傾計.問佢望咩.佢又會反問你.你地係咪叫我.你地係咪講梗我.等等

思覺失調參考網站:http://www.ha.org.hk/easy/

事件一:

STANDBY CALL都第一個入BRIEFING ROOM.SHIT.呢頭坐低呢頭個痴線佬入黎.

唸住扮嚴肅扮唔認得佢INTRODUCE完就算.點知......

思覺失調人:咦.你好熟面口喎.
我:...(死魚眼咁望一望佢繼續DUP低頭)
思覺失調人:丫.我上年ID坐你班機台北返香港架.463呀.(下刪數十字)
我:.....(白痴.自言自語.收聲未呀)
思覺失調人:唔怪得咁熟面口啦.你D CLASSMATE點呀?(九唔銀搭八.坐過我機唧.無啦啦做咩問候我D CLASSMATE.識架!?)
我:吓.你識我D CLASSMATE咩?.我以為你淨係坐過我機添.
思覺失調人:係丫.你記唔記得我呀?.早你兩班架?(開始病發.岩岩唔係話面善係因為坐過我機咩!?)
我:更記得你.你咁特別.成日都好似食完草猛咁.
思覺失調人:嘰哩瓜啦.(下刪過百字.完全無聽佢翕乜.好彩有人入黎.佢有佢繼續.我有我扮聽唔到)

事件二:

話說呢間酒店會響CHECK-IN時派發一張DRINK COUPON俾我地.VALID DATE通常會係我地走果日.

思覺失調人:嘩.呢間酒店好絕.個日期到3號咋.
同事丙:有乜問題?.我地聽日(3號)走啦.
思覺失調人:佢真係好絕.上次都唔係咁.係幾日後架.(幾日後你都走左.家下唔用特登留返幾日後用呀? )
同事丙:返黎再CHECK-IN時會派多張嘛.
思覺失調人:係呀.會派多張.不過都唔係CHOP聽日嘛.我上次唔係.真係好絕.嘩.真係...(愈講愈細聲.不停口翕翕)
同事丙:......

事件三:

同其中兩個同事去COFFE SHOP食野.又見到呢個瘟神.明明坐到隔九里遠.點知個思覺失調人食完野走埋黎問都唔問一個籮柚就坐低.有冇禮貌丫你.

思覺失調人:喂.咁岩丫.(有幾岩丫.住埋同一間酒店食飯時間)
偉大的同事甲見無人出聲唯有應佢幾句.唔應由止何.一應佢又病發.大佬.你D口水飛晒埋黎.我唔洗食啦.
我:喂.果個位有野坐梗架喎.
思覺失調人:係咩?唔好意思丫.咁我坐隔離丫.
我:=.=" (我唔係想你坐隔離.我係想你死開)

呢個時候思覺失調人拮起身走埋黎我隔離個吉位.頂.你係咪同我玩野呀.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

思覺失調人:仲有邊個黎丫?(佢一路移動一路問)
我:喂喂喂.唔洗.你坐返響果度得勒.
思覺失調人:XXX丫.(不停追問X次)
我:......
男同事同女同事兩個正衰人.係咁響度笑.
我:今晚佢黎搵你時咪知囉.
思覺失調人:係丫.我都聽人講呢度好多架.(下刪X字)
我:Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

事件四:

又話說每個人都要返公司上一個超級無聊既TRAINING叫PPW.先可以做新機.
思覺失調人滔滔不絕.好似EXPERT咁.

思覺失調人:你上左PPW未呀?
我:上左.
思覺失調人:咁飛左新機未呀?
同事乙&我:未呀
同事甲:做左啦.架機好惡做.
思覺失調人:係呀...又...同埋...(刪去幾百字)
思覺失調人:咁你飛左新機未呀?(又問)
同事甲&乙&我:.....(你眼望我眼)
同事甲:飛左.(呢位同事真係好心又有耐性.XD)
同事乙:......(忍笑)
思覺失調人:咁你上左PPW未呀?(!@^&!#$%!@!)
雖然好討厭好憎佢.但呢刻.我地三個又互望.我終於忍唔住笑.
我:我上左PPW.未飛新機.
思覺失調人:(又嘰哩瓜啦不停咀.又佢有佢講我有我同同事甲乙講野)

正當我地響度傾講自己D ROSTER有幾衰時.
我:飛歐洲果期無我份.架死人野一飛北美就即刻上PPW.
思覺失調人:係呀.黎梗架機用黎飛XXX丫
我:我有丫.班機鍾意你拎去丫.我要EURO.TPE.日本.SEOUL或者G(放假).
思覺失調人:好呀.但我未上PPW架.(妖.咁你又講到滔滔不絕.真係火都黎)
我:你咁鍾意.不如SEND EMAIL返公司REQUEST早D上囉.你未上都咁熟.公司好WELCOME架.(再啋佢我驚佢個病會傳染我.渣渣林食完走人)
思覺失調人:.......(潛意識已經IGNORE左佢把聲.只係見到佢坐度不停口翕翕.就係咁.佢一個人搭檯坐響度無食無飲不停發翕風望住我地三個食野食左個幾鐘)

於佢病發既次數太多.未能一一盡錄.其實有病就快D睇啦.好驚佢唔知邊日癲係上黎響機度咬人打人殺人.希望我有生之年都唔好再見到呢條友.



班機雖然比上次無咁辛苦.但一見D客上機都咪話唔驚.個個拉登咁既樣.仲有一股極度濃烈既體味.做完巴基冷坦個SHUTTLE返到BKK D人已經話我地好彩走得快.因為巴基冷坦總統宣佈緊急狀態.走慢D人地閂機場咁我就100000000000000慘.阿公真係無陰公.收埋人命咩.

港人往巴基斯坦應注意安全 (明報) 11月 04日 星期日 08:50PM 保安局 表示,鑒於鑑於巴基斯坦已進入緊急狀態,前往巴基斯坦的港人應密切留意當地的情況並注意人身安全。

一返到酒店房.我即刻用左廿幾卅張消毒濕紙巾抹篋抹鞋抹手袋.當然唔少得即刻手洗制服.

不過到依家我仲隱隱約約聞到陣臭味啊.嗚......

1 Comments:

At 15:18, Blogger Oolong said...

深表同情... ^8^

 

發佈留言

<< Home