比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

23.11.07

新玩具...

.講左好耐.終於捨得買.
.以後唔洗求xx用佢部裝飾品影四位老細.

.首先影下d戰利品.
.東洋買的貓貓記事簿.
.貓展買的貓頭鏡.
.九龍城唔知乜舖買既貓貓鏡.
.一直好想買個筒插起四位老細d梳.
.月頭去泰國時買左個花花桶.
.返到黎先覺大得濟.
.早幾日行過我以為就摺既sogo.
.買左個人地用黎插化粧掃既桶.
.喔.好FIT.
.見到個化粧袋幾靚又想買埋.
.點知要搭幾舊豬頭骨先有.
.為左個化粧袋.
.我買左我唔會覺得好用既SKIN CARE.
.註:黑色果件自己攝埋黎.
.唔係新買的.
.史仔.我幾時有話要影你唧.

.吖.仲曉望鏡頭喎.

.跟手梗係影下大老細啦.
.做乜咀渺渺.

.仲渺.
.搣你個咀丫拿.

.再去影下成日俾兩隻長毛怪追既阿蓮.

.跟住係全屋最嚕嘈最囉唆最百厭最曳最細膽最大食最為食.
.雞虫睩.

.攝石卜.你扎晒馬唔係想爆石嘛!?.

6 Comments:

At 23:09, Blogger 菲菲 said...

哈哈,ANNA SUI你都啱?
奧奧個樣真係好鬼阿蓮,可愛史...

 
At 00:49, Blogger Fairy said...

yeah! 富士仔, 有眼光喎, 影多d 高iso 既相黎睇下丫~~

 
At 16:30, Blogger Kriz said...

菲菲:(oolong)我以前好鍾意架..仲儲埋好多家下已經唔用得既comestic..不過佢d case太掗护家下好少買..

奀仔媽:梗係..做晒民意調查嘛..

已經iso800啦..可能夜晚暗少少卦..不過我仲未曉用部機(無心j去研究)..但我見人地用呢部影到好鬼靚架..

 
At 21:33, Blogger Ray said...

我都想買富士仔S5PRO............

 
At 01:51, Blogger Kriz said...

肥膏爸爸..買啦買啦..影多d肥錦鯉同增肥膏..

 
At 23:01, Blogger 菲菲 said...

肥膏爸爸...wakakakka

 

發佈留言

<< Home