比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

1.12.07

奪命888飛極都未返到屋企之@NEWYORK...


.一係幾年都唔做一次.一係就一年做三次.

.做一次呢d pattern真係命仔都短幾年.

.如果不幸班機遇到d唔好既同事.

.又短幾年.

.做到第二站去NEWYORK.

.攰到呆呆地又訓唔著.

.無聊影下一家三口先.

.比奧睩.我唔偏心架.

.遲早俾我搵埋你地.帶住你地周圍去.


.好彩去到NEW YORK遇到個喪人俾我呻下.

.呢個人初初JOIN時買野買到喪.

.飛呢班機前話我知.

.無喪買好耐喎(佢話).

.點知我入親邊間SHOP佢都話佢買左咩咩咩咩咩.

.問下佢咁你家下洗左幾多錢呀.

.um......一千鬆d囉.(註:係美金USD)

.(好緊張咁加強語氣)但我計埋食野架.

.姐姐.你食得幾多丫.

.你睇你買野買到個樣都出賣左你啦.

.掛住買唔洗訓.

.係咁行過.影下你啦.


.多人到我以為唔洗錢既MACY.

.廢到唔廢.仲要行九里遠.

.千祈唔好去.

0 Comments:

發佈留言

<< Home