比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

18.1.08

老翻

.卜卜:你又買咁多老翻卜卜返黎做咩呀!?.
.邊係呢.有d都唔係黑貓.
.先黎買左都唔知用黎做咩好既MARIE膠袋.


.JEWEL CAT柒皮小包包.

.卜卜貼紙.

.近期返老還童.愛上有圖案既橡根繩.
.可惜有一條用過一次既硬膠貓貓橡根繩唔知擺左去邊.
.果條我最鍾意架.搵唔返的話即刻去買過!.
.我要快D搵返出黎至得.

.卜卜手肉球.查實呢個好耐之前買落.

(((嘩咔咔)))
.老翻卜卜電話座&老翻卜卜攬枕.
.卜卜:媽媽你好無聊!.
.唓!鬼叫你唔俾我攬住訓.

3 Comments:

At 15:27, Blogger 靜儀 said...

wa...橡根繩...冰樹買??襯晒我把唔願剪
既頭髮呀..XDD

 
At 23:42, Blogger Carrie said...

橡根繩, 好靚丫! 不過, 我諗住剪短D頭髮, 矛用丫...

 
At 13:08, Blogger Fairy said...

橡根繩-->流浪貓雜貨

 

發佈留言

<< Home