比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

18.1.08

比奧睩卜

(((嘩哈哈.又俾我恨到啦)))

 瘋貓院院長作品 

.地位崇高既大佬比比.
.下次飲完水水抹咀吖哥哥.

.大家姐奧奧.
.呢期奧奧上身咁啊.又大膽又爛玩.


.LAM度D毛毛黃晒.不如變性做女仔.
.明正言順做隻BLUE CREAM喵喵.


.好一個欠揍的眼神.

.繼M氏STLIST設計既大長卜&卜尚宮後.
.瘋貓院院長又一新創意.牛仔卜卜.

.老翻卜卜&正版卜卜.

.懶到咄汁淨係識撻響度既卜卜.


.辛苦左院長姐姐好耐.卜卜終於睩大隻眼啦.
.唉.好想渣爆你個頭.衰仔黎架.

 (((再次特別鳴謝)))

 瘋貓院院長:黑媽媽又名豬豬又名琦琦 

5 Comments:

At 15:23, Blogger 靜儀 said...

喂))特咗半個身出黎果隻黑色好鬼正呀..XDD

 
At 23:40, Blogger Carrie said...

睇睇下, 卜卜勁似增高"L" ... 喂)))你係咪偷左我個仔...

 
At 01:38, Blogger Kriz said...

靜儀:...果個電話座黎架....

CARRIE:我都未話你笠左我個仔.不如俾增肥高黎我度住.等佢地上契啦..最多卜卜做契.......細佬勒..XD

 
At 01:09, Blogger 靜儀 said...

乜呀...我講緊每張相邊都有果半隻
黑貓呀 >P<

 
At 00:08, Blogger pui wah said...

老番卜卜邊到買??嘻嘻!!

 

發佈留言

<< Home