比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

23.2.08

卜卜病倒了...

.自上年年頭首次發生疑似眼角膜受損後.

.阿卜哥仔今年又黎.

.噙晚響我拎個抽濕機出黎用時.

.阿卜哥仔捐左入去原本放抽濕機個位.

.之後就單起左隻眼.起初我以為有塵令到佢眼腫腫.

.渣渣林滴看門口眼藥水.

.典知愈黎愈唔對路.

.今日又渣渣林去搵陳大夫.

.之前睇伊華大夫病因不明.

.今次陳大夫一睇就話佢眼角膜潰瘍.

(((唉)))

.大佬卜.你唔好堅係一年一鑊先得架.

.唔係次次咁好彩你眼仔痛時都有人響屋企.

.茅人響度時你典算.


.雞虫睩:細佬你去冰竄黎?去街唔預我!我嬲你!.


.可憐卜:我有病吖大佬!.

.雞虫睩:係!?咁我錫返你啦.

.雞虫睩:你朵花阻住晒.讓我親吻你的頸吧.

.黎梗一個禮拜都要滴眼藥水同搽眼膏.

.一星期後返去搵陳大夫覆診.

(((慘)))

.好衰架.姑娘姐姐問都唔問抱左佢上磅磅重.

.人地要連袋磅架嘛.點知你個磅乾唔乾淨喎.

.好有可能未去大大.

.是次體重4.7KG.

11 Comments:

At 23:46, Blogger 菲菲 said...

卜卜,快D好番.

 
At 13:36, Blogger Ding & Don said...

卜卜你有冇樹呀~ 卜媽你要小心d丫麻, 你要做好依份工呀~

卜卜加油...加油...

 
At 14:43, Blogger Fairy said...

卜卜, 一齊fighting吧!

P 大佬字

 
At 18:09, Blogger Ray said...

咁, 陳大夫話係咪係herpes ...?

 
At 23:02, Blogger 靜儀 said...

卜卜...你米耐不耐就嚇你亞媽至得架!!

 
At 00:54, Blogger Kriz said...

多謝咁多位靚姐姐啊...小卜卜會渣柚的..

靚仔哥哥:陳大夫話唔係herpes.又無virus.話佢係眼角膜潰瘍咋.不過我都唔係好放心.想去搵你地個御醫睇下.

 
At 01:06, Blogger Momosa said...

卜卜~~~加d油呀~~~豬多d快d好呀~~~

 
At 15:51, Blogger 菲菲 said...

眼角膜潰瘍---> 點形成呢?撞親還是自發??

 
At 20:36, Blogger Kriz said...

菲菲:
第一次發生響上年1月.第二次翻發係約三月.兩次都係突然大叫幾聲然後咪實隻眼.當時伊華大夫講左幾個可能:

1.自己爪傷<茅可能.事發果刻佢無啦啦叫.果時佢響我隔離zzzzz梗.
2.打交整傷<同上.
3.免疫系統低俾virus感染<三揀一foul梗兩個.當時我估呢個最似囉.

果時刨過阿扁.睇過d舊post.我有懷疑過佢係乾眼症.因為果排超乾.

呢幾日咁鬼濕.已經可以排除乾眼症卦.今次陳大夫一睇就話佢係眼角膜潰瘍.自己爪傷喎.但好橋地.當時佢又係響我隔離八卦梗.我無見佢有任何洗面/r痕動作.暫時為止我覺得似自發.

已經三日我又唔覺佢有好轉.家下要斷估.好痛苦.27號book左濕濟公園既梁御醫睇下.到時再決定返唔返去陳大夫度覆診.

 
At 12:56, Blogger 菲菲 said...

乾眼症同天氣濕度有關架??
咁都係睇多個VET攞意見好,我相信要醫返好眼仔對任何一個VET都無難度,但要找出正確原因,避免再發病就有點難.....
卜卜加油丫!!

 
At 16:36, Blogger Ah duck said...

哎吔,卜卜好可憐豬,祝早日康復

 

發佈留言

<< Home