比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

21.2.08

新檯報到...

.真係毒友害人.影響一生.
.又俾人導我海外消費.振興人地既經濟.
.有請全屋至八既雞虫睩化身為QC睩幫小奴驗下貨先.


.睩睩:新床仔啊.等我訓上去睇下夠唔夠實淨先.

.小奴:你咪學埋你家姐D低能野.快D同我史返落黎呀!.

.襯埋三個貓頭墊好抵史啊.

.仲有腳印仔.

.可愛小喵.大喵頭墊.喵喵臭腳印.
.QC睩:塊墊食唔食得架?.

.唔只擺到三個大喵頭墊.逼逼地仲可以放四隻碟.
.不過不锈鋼碟會跣啊.
.老細們:有得食未唧?.
.小奴:等多陣啦.
.因為......仲有佢未出場.
.哈囉吉米頭兜兜.
.淺淺的.好岩阿扁.
.靜儀姐姐你巧衰架.人又靚又好鬼毒啊.
.就快俾你毒史架啦.
.唔得.要搵肥咪俾我渣下蘿柚仔散毒先.

.好啦.開動.

.特別鳴謝.


.今次麻煩晒老師幫我訂毒物啊.

.仲有靜儀姐姐幫我收貨.仲仲要幫我拎埋去俾史撈波度.

.方便我一次過拎埋另一件毒物喎.

.另一件係乜.拎得去史撈波度唔洗問阿拔.

.梗係佢毒我買架啦.

.多謝你毒我啊.

.但呢樣遲下先拆.俾XX一次過見到屋企又多舊野.

.又好似阿毛咁哦哦哦.

(((下回預告:誘惑波波&遲來的禮物)))

13 Comments:

At 00:51, Blogger Momosa said...

好得意喎~~~迫d好呀~~~迫d就食得開心d~~~

 
At 01:26, Blogger tracy said...

頭果2張真是以為是床
睩睩好似踩滑板
個吉蒂頭唔錯

 
At 02:27, Blogger pui wah said...

kitty 兜邊到買?!!

 
At 10:50, Blogger 靜儀 said...

快得妳丫~~後生女真係動作都快好多架^^
我舊野連袋都未拆呀XDDD
肥米個蘿縮得好快架...睇妳揸得快定佢
縮得快啦...hehe

 
At 12:24, Blogger 菲菲 said...

呢張枱手工好得咁喎,細節位好靚!!請問呢張野連運費幾錢呀!!唉,呢個網我好耐之前已經睇過,勁鍾意佢放廁所果個箱,但睇黎,連運費要二千幾,太貴了!!
kitty兜好得喎!!靜儀,仲有冇其他款??

 
At 12:40, Blogger Snowball said...

笑死我啦, 第三張相呀QC 虫虫好似玩緊滑板禁樣, 好FIT 佢身形WOO...不如改裝加上四個蹗, 玩盡D

Snowball

 
At 13:08, Blogger Kriz said...

MOSA..我由佢地逼吖..等佢地CLOSE D..

TRACY & 史撈波:你地唔係第一個講架啦..你地唔講我都唔覺..個曳仔真係好似玩滑板咁..

PUI WAH:KT兜係毒毒毒又靚靚靚既靜儀幫我響鴉烏BID架..

毒毒毒又靚靚靚既靜儀:唔係我快..係你太多毒物仲未輪到佢出場唧..一於搵日試下睇下我渣得快定佢個蘿柚仔縮得快..嘿嘿..

菲菲:張檯既肉金連運費係六百八十三個大洋..斷稱就係咁訂屋抵啦..但屋呢..我又唸梗個問題..查實呢張檯..係好那大件..我唸梗間屋會仲誇張兼好鬼掗拃吖..煩腦中..

 
At 14:37, Blogger Fairy said...

一張檯四個頭...會唔會訂正方形無咁逼呢? 仲可以開檯打番幾圈添

 
At 17:15, Blogger pui wah said...

邊到既鴉烏呀?台灣 ?香港? 日本?

 
At 21:39, Blogger 靜儀 said...

pui wah ^^ 香港呀!!比條link妳先>>http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b7498456?u=nyhcyw
查實講埋價$80已經得架喇XDD

 
At 12:06, Blogger pui wah said...

嘻嘻!thx 靚靚毒后

 
At 17:15, Blogger Oolong said...

丫丫丫..
個kitty 兜好得!! 我都會買2個 ;p

 
At 00:16, Blogger Carol said...

個架真係好正呀!!
好衰架,攪到我又心郁郁~~~

 

發佈留言

<< Home