比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

29.5.08

卜卜做手術IV...

28MAY2008
好緊張好緊張.飛撲返屋企.但竟然無帶鎖匙.CALL返梗工既XX救我.俾佢鬧到飛起.話我好唔記得帶.話明唔記得.記得就唔會唔帶啦.傻傻地.衰無帶鎖匙無得剷佢唔餵卜卜食乾糧.

一返去見到卜卜眼仔好多分泌.姑娘教搵暖水浸化粧綿敷一陣輕輕揩走D污JO野.一撻落去已經叫.輕輕拎走仲彈一彈.痛死卜卜.我又衰眼花.睇唔真係污JO定係縫針果個結.唔知係咪佢黑毛既關係.大夫驚拆線時睇唔到.將佢縫針條線留到好似貓SO咁長.=.=”

清潔完一大輪.餵卜卜開餐.邊個死人頭話佢唔食.唔洗逼佢已經食左60粒.返黎半日已經餵左185粒.典做野架.如果今日唔係衰無帶鎖匙.實鬧爆你.

平時放開長糧俾佢地.真係唔知餵幾多至夠.唯有餵到佢停口唔食為止.25號到家下都無大大.仔丫仔.快D俾金我執丫唔該.

唔該晒奶媽呢幾日係咁俾我煩.為左報答佢送佢聽下卜卜咕嚕咕嚕聲.等佢可以放心下.

15 Comments:

At 09:37, Blogger Fairy said...

卜卜仔快d康復丫

 
At 09:54, Blogger Carrie said...

公主果時因為個角膜就穿,係無餓肚仔下, 御醫都肯同佢做手術, 所以好感激 ... 公主逄左3針3個星期, 每個星期都要返御醫度比佢睇下 ... 公主初初戴住花花, 都係吾識食野, 所以我hand feed ... 唉, 果時, Ray又係hand feed 吾到公主, 所以, 呢家野, 都係吾好靠D XX ...不過, 公主好叻, 慢慢已經識戴住個花花食野, 用個花花做武器去撞其他貓 ... 公主而家有個好淺既烘, 御醫話可能後生(公主做手術時2歲多!) ...
吾好担心, 卜卜應該好快好番 ...

 
At 14:24, Blogger 菲菲 said...

卜卜叻仔丫,好快就好返,有烘都唔緊要啦,一樣咁型仔.
無錯丫,hand feed呢家野,旨意d XX就聽餓死貓!!成日話葆葆唔食走左去,唔知點解我一返到屋企,葆葆就係咁喵我,仲一次過可以食兩大湯更!!

 
At 14:27, Blogger 菲菲 said...

另外,卜卜會唔會飲得水少,屎屎太硬痾唔出?
有冇留意佢帶住花花飲唔飲到水?

 
At 15:06, Blogger Kriz said...

卜卜:老板娘.我會渣.....柚!^B^

carrie:噙日睇完你個blog又覺得好灰.做完手術都係發.計時炸旦咁.>.<"
30號要返去俾周大夫睇睇.家下佢又係扭丫.成日要扭出房.戴住花花周圍撞牆.='(

菲菲:由放工到我四點幾訓時佢o趙左210粒丫.見佢食到開心死我.我搵針筒成日餵佢飲水架.但可能頭兩日無咩食野無乜點痾.岩岩俾我掘到七粒金粒.(((呵呵呵)))已經搵個好大既碟裝水裝糧.可惜佢戴住花花唔識食唔識食.唯都hand feed住先.

 
At 19:55, Blogger Ah duck said...

唉,睇到都覺得痛,咁唔念得咁多,解決左眼前的問題先啦,將來就算大吉利是咩咩的話,到時可能有新葯,滴兩野就好番呢,卜卜要加油,快D好番,錫晒你

 
At 00:04, Blogger Momosa said...

卜卜~~~你要加油呀~~~快d好返啦~~~我帶大頭b黎同你玩daBird啦~~~

 
At 03:25, Blogger tracy said...

卜卜~~你要快d好返呀.....

 
At 10:39, Blogger Fairy said...

戴花花要食到飲到, 就要 long 高個兜, 等個花花整個dup住個兜. 要好似我屋企個黑色兜+碟 咁, 就可以dup住花花都容易食野飲水了. 如果你要個一個兜,叫陳生自己過去囉啦.

 
At 14:16, Blogger Kriz said...

卜卜:多謝鴨鴨姐姐.TRACY姐姐.

卜卜:mosa姐姐.佢無毛架喎.XDD

老板娘.卜卜太乜乜啦.我高身兜又試過.圓周極大既碟又試過.佢第一野掂唔到個咀就發忟憎撞兜跟住轉身走架啦.家下房都長擺一碟糧.一兜糧加一碟水任佢試.但淨係聽到佢撞撞撞又食唔到.咁就要去餵.

 
At 20:34, Blogger Joanne said...

此留言已被作者移除。

 
At 20:40, Blogger Joanne said...

祝早日康復!!

 
At 23:29, Blogger Carol said...

睇完我都肉赤呢~~
祝トト早日康復,帶住喇叭頭真係幾難食野飲水架,我會每1-2個鐘用針筒餵水,乾乾一得閒就餵d~~~

 
At 00:51, Blogger Fairy said...

卜卜原來係無耐性既貓豬 唔肯試新方法食野, 不過最好都係佢自己食到飲到. 一係在佢撞兜時輕輕扶住個頭+花花, 幫佢dup住個兜等佢食到野. 幾次之後佢就識自己就位了. 我幾隻貓都係咁教, 之後就算論儘d都肯自己食.

仲有丫, d 兜要用淺身既, 裝滿佢 (水 or 糧) 等卜卜一dup中就食到.

 
At 00:41, Blogger Kriz said...

謝謝joanne ^^

carol..見佢縫住兩針仲肉赤心痛丫..>.<

 

發佈留言

<< Home