比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

26.7.08

.我.浮.上.水.面.啦

.潛水咁耐.我終於浮返出黎.
.岩岩呢個月日日唔係溫書就上堂.
.訓得好差好差.日日都要靠佢黎吊命.
.因為日日都萬九幾樣野要PREPARE.
.睇下我地張檯就知.

.查實呢D只係冰山一角.

.因為無位擺好多都無拎出黎.

.去到第四日等做PRACTIAL ASSESSMENT.

.終於有D時間可以影下相留念.
.呢幾個由我JOIN時一齊做CLASSMATE.
.識左差唔多八年.
.真係無乜幾何聚埋一齊.
.由當初一班2X人.家下得返我地6個. .呢幾個係我既TEAMMATE.
.WOW.PERFECT MATCH.
.唔理岩定錯係咪都答一餐.至嘈係我地.
.但上堂唔俾反應.教果個會好無癮呢.
.我地反應咁踴躍.
.氹得我地既TRAINER好開心.
.佢就係我地好鍾意既TRAINER-WALTER..要講水哥真係講幾日幾夜都講唔完.
.一個好好既TRAINER.個人又好好心地.
.佢響公司做咁多年都係拎TOP PERFORMANCE.
.所以佢心口俾我地多一個金牌仔.STAR PERFORMANCE.
.每年放大假.新加坡都唔返.
.反而選擇去D好窮既地方做義工.
.唔好睇佢咁注重外表咁愛乾淨以為佢會住酒店.
.佢每次都係住寺院訓地.
.一個只會付出不求收鑊既人.
.抵我地咁尊敬佢.封佢做偶像.

.水哥.我地愛史你吖.

4 Comments:

At 11:57, Blogger Ding & Don said...

你終於出現喇...你都潛左好耐o下!
RedBull真係得既咩???

 
At 14:28, Blogger Ah duck said...

...下..送你一對翼...
你D相令我念起套電視劇...

 
At 22:08, Blogger 菲菲 said...

下,redbull唔係男人飲架咩??

 
At 13:06, Blogger Kriz said...

dingdon:red bull好得架..但唔知係咪飲得太多..一無飲頭痛足幾日...想史...

鴨鴨:電視劇??

餐肉媽媽:no la..呢d男女都岩..你講果d係咪偉哥呀??

 

發佈留言

<< Home