比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

3.4.06

R.I.P.

好怕睇到人地D仔仔女女病.尤其係最討厭果三個字.見到貓友要為自己仔女o既去留做決定.真係好痛苦.唔想貓貓辛苦.但又唔捨得.如果可以選擇.我寧願病o既係自己.希望貓貓快D安息.貓友快D振作.
Image hosting by Photobucket

MRS. NORWEGIAN

恭 慶 年 歲 恭 恭
祝 賀 年 歲 喜 喜
你 你 都 都 你 你
福 生 有 有 
壽 辰 今 今 
與 快 日 朝 
天 樂   
齊   

我記得你生日架.不過我被困密室奴役中.
Image hosting by Photobucket
送個蛋糕你補數.祝你願望成真快D遠離((惡魔x2))
Image hosting by Photobucket

今次放逐返o黎就聽到阿公至大粒果件o既野出三百幾萬花紅.你個X交叉ZY吖.真係火都o黎.什麼燃油貴.又收人燃油附加費.我地做到WOW WOW聲.一毫子都無.你淨係一日到黑笑到烚熟咁就袋三百幾萬花紅.唔怪得我地要45退休.咁做法.可能未到45我已經要伸直.到時實一腳伸埋你落去!!!
Image hosting by Photobucket

終於驗o左眼.竟然又近視又散光.但只係好輕微.年紀大.機器壞.係時候去搵保險姐姐傾下應有權益兼搵個型英帥靚正大夫來個自動獻身.
Image hosting by Photobucket

無良阿公.我唔會蝕俾你.出埋下個月既放逐表.擇個好日先去搵大夫獻身.五月.紅假真係多o既唧.
Image hosting by Photobucket

1 Comments:

At 10:46, Blogger Kriz said...

咁下半世可以約埋一齊過喎..不過我要啦埋你屋企果三寶架..XDD

有冇CHECK下?..小心身子喎..我睇大夫都話要我CHECK下..因為某D病會影響視力喎..

 

發佈留言

<< Home