比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

18.11.06

咭紙王PART I

繼布之後.個個都搵咭紙做BACKDROP同老細影靚靚.全無技術可言.咩叫執相我都未識.但係......無執輸.我又跟.今晚終於的起心肝開壇作法.BLU-TACK都未痴好.比比已經撻左上去.放心播.你地位超然.預左第一個係你=>大大佬!

懶神氣

拉長D隻耳.拉尖D塊面.
拉高D個鼻.可以扮挪威森林貓.
Photobucket - Video and Image Hosting

我懶.其實有原因的.咪就係受佢地影響囉.

影果幾張就眼訓.咁我唯有都......收檔!

8 Comments:

At 13:51, Blogger Momosa said...

吓.....真係得比比only...比比,你好大影響力喎...可憐嘅奧奧都未出場...

 
At 23:45, Blogger 菲菲 said...

掂喎掂喎, 第一張同第二張幾好丫, 快 d 影埋其他主子啦, 加油 ^o^

 
At 23:46, Blogger 菲菲 said...

剛剛才留意到...比奧碌卜PIGGERY...PIGGERY ?? 邊位呀 ?

 
At 16:21, Blogger Kriz said...

MOSA..懶嘛..不過奧奧排第二的..

菲菲..PIGGERY..咪豬場囉..XDDDDDDDDDDDDDDDD

 
At 00:45, Blogger 菲菲 said...

你又話奧奧un既 =.=" 點做豬場成員呀 =.="

 
At 15:18, Blogger Ah duck said...

有無攪錯呀,咁快收檔,影埋奧奧先啦XD

 
At 02:50, Blogger Kriz said...

hoiyee:?.?" ..挪威無森林貓?!?!?!?!?!..有你係咪整返隻先???XDD

~.~.~.~.~.

菲葆媽:因為奧奧係奀豬囉..^O^

 
At 16:54, Blogger Carol said...

幾好喎,影得好soft,好靚.....

執相???咪攪我....

 

發佈留言

<< Home