比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

4.4.06

隔個月o黎一次...

撞鬼.家下先至四月頭.已經第二次被軟禁等史.求神拜佛一次過召我飛個長長的.日日響度等個奪命招魂聆響又唔知史去邊.心血少d.史又史得快d.

天未黑就走去攬住兩隻小鬼搵周公.醒時發現阿小姐又LONG隻肉腿我響塊面度.我自己隻手又渣住佢條尾.比比呢.塊面唔洗郁都知佢響我隔離.佢個斷背老豆唔響度.無籮柚俾佢訓.比比就獨霸佢老豆個枕頭.訓到過晒界對手仔伸到去我個頭側邊.成條大長貓咁.不過...真係好鬼LUM.
Image hosting by Photobucket

但係...未到0100已經醒o左.睇怕都係眼光光等天光開工去.

2 Comments:

At 10:05, Blogger Snowball said...

等史, 唔好禁早呀, 開左飯先呀, 我等緊個飯煲測試架....跟住, 你可以慢慢史啦..hehehe

 
At 19:08, Blogger Kriz said...

MRS. NORWEGIAN
完啦完啦.命仔都就黎完.姑幹操真係頂癮.七點四CALL我做個七點半B既SYD都夠膽史.住響'頭地'都趕史啦.
佢地唔知係咪義X報恩.明明俾左個攞明半夜TURN.臨尾埋門竟然醒我一個502.XDDD.膠先史喎啦.呵呵呵!!!
BTW.你想唔想要果個六十週年坤人娘爆硬膠袋呀?.巧多人買黎儲咁喎.
雪...hee..he..月底唔知仲有冇呢?

~.~.~.~.~

SNOWBALL
伊貓丫.俾D唔見得人既相你頂住先.

~.~.~.~.~

BOOBOO
佢唔止傻.我跟書同佢做過測試.佢智商係最低果類貓黎架.='(
樣!?你眼花定勒.我個樣好兇恨架.

~.~.~.~.~

老師大人..

茅啦茅啦.我唔想用腦啦.我想等你D'酸'!
我想影相架.但我驚我一郁佢地又郁.不過有用手提影左幾張囉.但唔係LONG腳相.係同奧奧拖手仔覺覺豬相.^O^

 

發佈留言

<< Home