比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

5.5.06

明符其實...

做到嘔.手多換班咖喱機o黎做.仲以為好好彩執到全機最筍位.點知又遇著D懶人兼騎呢怪.捱左四站LANDING時頂唔順.嘔.仲要對住個客坐.好彩忍得住吞返落肚.噴左出黎真係史得.不過吞完反胃指數即刻急升上一百.不停流眼水.早知就含住D嘔吐物算勒.

時間出奇地慢.挨好耐先TOUCH DOWN.第一時間BILL入茅房.反吞既野加埋當時'苗住'史塔內既污JOE程度.當堂五臟六腑乜都嘔晒出o黎.嘔突.

估唔到差差蕃茄姐為左我.同老總加佢既騎呢怪同鄉差差矮瓜姐打報告.唉.何必搵個騎呢怪黎打個懶精報告呢!?唔係差差矮瓜姐騎呢再加埋個懶精我都唔洗做到X咁.不過老總都知道.騎呢差差矮瓜姐又典會唔做台戲過我地睇.點都要做樣係咁易話下D懶精.但話完咪係又咁.留返啖氣好過.仲有兩站.我忍忍忍忍忍忍忍忍忍忍!!!

P.S.TO戰友們.不得不提呢個差差蕃茄姐個名.竟然係同我個懶精名冊內頭三位其中一位同名.之唔係大名頂頂既HEMA囉.不過唔好搞錯.真正果個懶精仲未升/無得升.呢個巧人HEMA係蕃茄姐.仲要同國藉.真係戥佢慘兼影衰晒!!!

2 Comments:

At 12:32, Blogger Ah duck said...

睇到我都想嘔

 
At 03:32, Blogger Kriz said...

老師真係醒又確係勁.中晒咁濟.淨係掙差差唧.差差係國藉黎架.

~.~.~.~.~

鴨鴨.(((呵呵呵))).唔好嘔丫.吞返佢.XD

 

發佈留言

<< Home