比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

11.4.06

終於完囉.晒下命先.

終於捱完一個星期軟禁式等隨時出征.第一日先o黎考我速度.因為之前中過既陰招.我唔會再中多次.半夜已經一路同朋友仔吹住水執包袱......仲執埋我o既眼耳口鼻.
Image hosting by Photobucket
只係估唔到佢又要我趕到同埋d客一齊上機.飛機唔等人.但一定會等我呢個奴隸獸.

魂魄都未返齊又o黎個攞命半夜TURN.認命吧!點知突然又醒我做班好野.良心發現定係我行運呢???!!!???!!! 仲為我同一號情婦齊齊慳錢.買到支特區賣貴三倍既靚靚EYELINER.呵呵呵!!!
Image hosting by Photobucket
依家心情我俾十個爽.所以要晒下命.晒D手機自拍照先.

拖住手仔覺覺豬 + 頭頂一隻霸王豬





















我瞓邊!?兩位小主對我咁好.梗係一齊瞓大床啦.不過......無枕頭之嘛.o拿.粉紅色個位置咪我囉.我好滿足o架啦.睇我瞓得咁林就知啦.

2 Comments:

At 16:13, Blogger 菲菲 said...

拖住手仔瞓到咁sweet, 唔抵得呀 >_<

 
At 06:04, Blogger Kriz said...

嘿...成日痴住晒.黎梗夏天我驚生熱痱吖.(((呵呵呵)))

 

發佈留言

<< Home