比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

18.4.06

我要買電筒呀!!!

噙晚睇梗ET咬蘿柚笑到發傻時.全房o既燈突然閂晒又著返.er......眼花!繼續睇.轉個頭又o黎.仲要熄晒續盞著返.咁有錢既地方唔係唔夠電卦.(自我催眠中.茅樹!).

再o黎.好勒播!我都準備訓啦.咁樣俾D燈兇一兇典訓呀.渣渣林打去HOUSEKEEPING問佢拎TORCH.竟然......問我咩o黎!?串左幾次仲張條線駁o黎駁去.都唔知我翕乜.又玩我!?!話轉頭打過俾我.

等呀等.成十分鐘後先答我無.搵ENGINEER幫我CHECK.點幫呢!?!你D燈又無燒.電腦又唔見佢斷電.上o黎貼符呀!?!咁大間酒店有ENGINEER但連電筒都無支?!?!CANDLE有勒卦!?!又無!!!快D執左佢摺埋啦!!!

(咆哮中)我要買電筒呀!!!!!!!!!

5 Comments:

At 09:27, Blogger Oolong said...

wahhhaaaaaaaaaaaa.......

 
At 10:06, Blogger 菲菲 said...

貼符......你好鬼抵死.....^o^
但我又無想過你行走江湖咁耐, 竟然無電筒旁身 =.="

 
At 10:17, Blogger Snowball said...

你去學寫符好似會快 d woo

 
At 10:52, Blogger Ah duck said...

有無大叫SOS?!

 
At 15:46, Blogger Kriz said...

>.< 買電筒翕左好耐.明明唸住睇多陣就閂燈訓.激死.貼符唔係我翕先架.有段故的.不過唔係呢間酒店.嘿嘿.

打得唔打架?家下少渣筆d字醜到鬼畫符咁.唔洗學都得.

SOS....=.=" 叫完我驚D人問我咩黎喎.答得我黎都天光.

 

發佈留言

<< Home