比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

30.4.06

揭盅...

血滴子--->飯煲是也!!!即係成個蓋一飛埋個頭度就可以整甩個頭既奪命兇器!


Photobucket - Video and Image Hosting

白豬就梗係用到千里迢迢訂返黎個飯煲啦.以前奧奧一見我洗茅房就搵訂匿.依家.見我拎飯煲如見血滴子.好似我想拎佢命仔咁.眼仔碌碌兼極度驚慌咁逃亡.傻婆.屋企豆潤咁細你匿得去邊.淨係同你一個沖咩.當大爺比史架!?今次個TARGET係大爺比.你繼續周圍TUN啦.


血滴子又黎啦.好驚呀.又係我!?

有戲睇未架.等到恰眼訓哩!

哇......點解主角會係我!?


想當初唸住訂埋個烘箱.但賣家話烘箱太重.淨係運費都貴過機加烘箱.仲教我DIY造烘箱.不過都係唔多掂.睇黎要捉貓地老豆去旺角走轉.造返個烘箱勒.

4 Comments:

At 12:21, Blogger 菲菲 said...

烘乾效果理想嗎? 血滴子嘈唔嘈?

 
At 03:42, Blogger Kriz said...

血滴子唯一令我滿意係唔嘈..應該仲靜過負離子風筒..用過幾次..我覺得只可以當佢係一個暖風機咁暖住D貓唔會凍親囉..奧奧都還好..比比用完d毛會好貼.. =.="

 
At 15:49, Blogger Ah duck said...

點呀,個血滴子吹毛機好唔好用呀,最終用左幾耐時間先吹乾一隻貓,吹毛唔得,可能要黎煲飯得喎

 
At 21:47, Blogger Kriz said...

鴨鴨.比比同奧奧唔同丫.奧奧加埋風筒要一粒鐘.比比要成個半鐘丫.如果唔係太講究吹出黎既效果同埋係短毛兼又唔怕牙頂.都ok既.比比烘完出黎成隻負離子貓咁丫.=.="

 

發佈留言

<< Home