比比奧奧睩睩卜卜PIGGERY

16.4.06

夜遊杜拜...

時光倒流...

先來一個BELLY DANCING GIRL.好SEXY吖.








































o拿.企定定俾你望真D勒.我靚嗎?





















er...上次果個靚好多.濕柴好好多.又...香好多播.
















有D咁既樹!?......你都好靚.唔係後面兩位人兄又點會睇到兩眼發光.我用左防紅眼架!!
















夜遊前.去拓咸旦黃.司機叔叔影的.苗唔準播.
















新相識同'車'的英藉COUPLE.攬到咁實好SWEET唧.
















來個大合照.
















順應要求.來個鬼馬照.但...我地三個依然係同一個樣.
Image hosting by Photobucket















嘩!靚仔吖......邊果個.唔好認錯.
















終於到今次一齊勞役一齊JOIN TOUR的戰友.左邊兩位突登SWAP埋一齊勞役.食咩大呢?食得你地咁鬼高.唔抵得潻.
Image hosting by Photobucket















今次TOUR個DRIVER又係上次果個.不過今次全程黑口黑面.途中仲俾戰友仔偷望到佢喊.睇BELLY DANCING前佢就走先.原來佢MUM心臟病發.趕住CATCH FLIGHT睇佢MUM.希望你MUM無事啦!Image hosting by Photobucket

2 Comments:

At 09:52, Blogger Snowball said...

好好玩呀! 我又想比人放遂下, 晨遊杜拜都得架. 仲有靚仔woo. 想點

 
At 00:21, Blogger Kriz said...

hee..he..hee..路人甲一個..唔識既..
晨乜丫.晨果陣我仲同周公子談梗心.

車.靚仔之嘛.((嘩))下好啦.我夠有咯.比比仲靚仔.心口仲好多毛潻播..XD

 

發佈留言

<< Home